Sammanfattning av nyheter om svensk besöksnäring 29 november-3 december 2021

Den här veckan om Visit Swedens nya internationella kampanj, Nya och förnyade kampanjer, samarbeten och satsningar samt trafikverkets förslag till ny infrastrukturplan och kommentarer till den. Destination Toalettborste i fokus när Sverige marknadsförs som turistland utomlands – https://www.turismnytt.se/toalettborste-i-fokus-nar-sverige-marknadsfors-som-turistland-utomlands/ Östgötska Rimforsa lyfts i internationell kampanj – https://www.mynewsdesk.com/se/visitlinkoping_o_co/pressreleases/oestgoetska-rimforsa-lyfts-i-internationell-kampanj-3148086 Stua firar 20 år som bolag! – https://www.mynewsdesk.com/se/stua-utvecklar-besoeksnaeringen/pressreleases/stua-firar-20-aar-som-bolag-3148578 Nu […]

Inlägget Sammanfattning av nyheter om svensk besöksnäring 29 november-3 december 2021 dök först upp på Turismnytt.

Läs hela nyheten här